زندگیتان را با انجام روزانه این تمرین 6 دقیقه ای متحول کنید
نوشته شده توسط : زپو

 زندگیتان را با انجام روزانه این تمرین 6 دقیقه ای متحول کنید


برای متحول کردن زندگی و پیشرفت شخصی خیلی گرفتار هستید و هیچ فرصتی ندارید؟ خب من هم همینطور، فقط ما نه، هیچکس دیگری فرصت ندارد مهم نیست الان در چه جایگاهی از زندگی قرار دارید، هرجایگاهی که داشته باشید، الان در این لحظه که در حال خواندن این مطلب هستید، همه ی ما تنها یک مورد مشترک با همدیگر داریم :خواهان پیشرفت کاری و فردی هستیم

اگر خواهان پیشرفت کاری و فردی نباشید، هر روزتان مانند روز قبلتان خواهد بود. یک زندگی تکراری خواهید داشت با یک سری وقایع و رویدادهای قابل پیش بینی ! این یعنی چیزی بدتر از جهنم

موفقیت و خوشبختی را اگر بخواهیم با اعداد 1 تا 10 بسنجیم، بدون شک همه ی ما میخواهیم در وضعیت عدد 10 قرار بگیریم. اما چرا در این شرایط نیستیم؟ چون اکثرمان فراموش کردیم برای بدست آوردن چیزی، باید چیز دیگری را از دست داد، یک مبادله باید انجام شود؛ برای موفقیت نیز، باید زمانی را در روز برای پیشرفت شخصی تان تعیین کنید و هرگز از آن نکاهید.

خب، حالا چه کسی حاضر است وقتش را بگذارد برای اینکار؟ همه مان میخواهیم، اما کسی آیا واقعا اینکار را میکند؟ به طور میانگین فقط 3% مردم این 3% دقیقا همان افرادی هستند که 97% ثروت را نیز به خودشان اختصاص داده اند و معمولا دیگران حسرت زندگی آنها را می خورند.

اما یک راه میانبر !
ما میخواهیم در این مقاله یک راه میانبر برای شما شرح دهیم. این راه میانبر، دقیقا کاری را برای شما انجام میدهد که برای افراد موفق انجام میدهد، شما تنها نیاز دارید 6 دقیقه هر روز، به این تمرین بپردازید، بدون شک، تضمینی، این 6 دقیقه در روز، در عرض 21 روز زندگی شما را متحول خواهد کرد.

تنها 6 دقیقه؛ این 6 دقیقه، 6 بخش دارد که برای هر بخش مراحلی تعیین شده. اجازه ندهید سادگی این 6 دقیقه شما را از قدرت این تمرین غافل کند.

این تمرین ساده پشتوانه علمی دارد که در هر بند توضیح داده شده و تمام موارد صحیح و قابل اجرا در آن گنجانده شده، به زبان ساده تر یک بسته کامل موفقیت است، پس از آن استفاده کنید، پیوسته استفاده کنید و سریع بدنبال نتایج آن نباشید، ناخودآگاه زندگی شما را بدون آنکه خودتان بفهمید، دستخوش تغییر خواهد کرد.


خرید و دانلود  زندگیتان را با انجام روزانه این تمرین 6 دقیقه ای متحول کنید






:: برچسب‌ها: ثروت , موفقیت , رسیدن به هدف ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: